cocobongo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar sanal kartımdan çeke çeke 3500 eşik oldu geçen sefer bu ücreti çektikten sonra hesabı kapattı. Sizce yine kapatır mı ? Yoksa ödeyince 5.5k yapınca mi ödemiyim sizce nasıl yapmak gerekir ?

Ben de kararsız kalmıştım ama ödedim sonra eşik 5.500 oldu ve güven verdi sanırım kapatmadı dahada.