Merhaba arkadaşlar sanal kartımdan çeke çeke 3500 eşik oldu geçen sefer bu ücreti çektikten sonra hesabı kapattı. Sizce yine kapatır mı ? Yoksa ödeyince 5.5k yapınca mi ödemiyim sizce nasıl yapmak gerekir ?