Merhaba arkadaşlar sanal kartımdan çeke çeke 3500 eşik oldu geçen sefer bu ücreti çektikten sonra hesabı kapattı. Sizce yine kapatır mı ? Yoksa ödeyince 5.5k yapınca mi ödemiyim sizce nasıl yapmak gerekir ?
hocam bende 800 dolar eşik vardı ana hesabımda. Parayı çekemedi karttan sonra ödedikten sonra 25 dolara düştü eşik.