Alış: Hesap açıcı yazilim
8
●240
- 26-10-2021, 14:41:38Hocam gercekten is goruyormu bu arkadasin programinin actigi hesaplar? daha once yazmistim geri bile donmemisti bu arkadas. arkasi bos gibi algilayip tekrar yazmadim. Siz kullandinizmi? Kisita falan dusmeden calisiyormu hesaplari acaba? bilgi yorum icin simdiden tesekkurler.
- 26-10-2021, 14:50:02şimdi hesap kisita düşüyor diye, hesabı sağlayanı suçlamak doğru olmaz önce onu söyleyeyim. ve bildiğim kadariyla forumda hesap satan "hemen hemen" herkes bu arkadaşımızın botunu kullanmakta. bot hesaplardan farklı olan tek hesap türü de eski tarihli dolu hesaplar onu da zor bulursunuz
- 26-10-2021, 14:53:24Konusuna yazmistim arkadasin. Geri donus yapmayinca buradaki bir cok baska ilan gibi bos bir ilan diye dusunmustum. Tekrar bir bakacagim arkadasin yazilimina.PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 15:39:23şuan web ile açılan otomasyonlarda %80 fire veriyor android bot almanı öneririm
Ayrıca hesap açma botu başka bişey hesabın kısıtlamaya düşmesi çok başka bişey sen hesap üretim botu istiyorsun he kalkıp biri çıkarda kısıtlamayan düşmeyen hesap üretme botu diye bir konu açarsa onu bilemem
- 26-10-2021, 15:47:26Hocam varsa android icin bot alalim tavsiyeniz. Onemli olan bizim icin seri reklam acmak sonucta. an itibari ile tek tuk reklam acabilirsem kendimi sansli sayiyorum. Nasil olacakta gunluk 50, 100 reklam acacagiz? Asil soru bu aslinda..Hesap aciciyi bu yuzden dusunmustum. Hesaplari acar bir iki ay bekletir oyle kullanirim diye. Simdi hesap satin aliyoruz 5 lira 10 lira herneyse, bunun cogunlugu spama dusunce odenen para sebebi ile zarar ediliyor. Ne kadar cok hesap olursa o kadar sansimiz olur diye dusundum. yoska her hesap sorunsuz yuruse 5,10 lira hesap fiyatlarina raziyiz halihazirda. Yurumedigi icin acaba hesap acma programimi denesek diye dusundum.Reklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 19:53:22tek tük reklam açabilirsem şanslı hissediyorum yazmışsınız hocam. tradeleriniz de birkaç tane reklam desteği aldığınızı görüyorum. yardımcı olmuyorlar mı?Promedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle