Promedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam varsa android icin bot alalim tavsiyeniz. Onemli olan bizim icin seri reklam acmak sonucta. an itibari ile tek tuk reklam acabilirsem kendimi sansli sayiyorum. Nasil olacakta gunluk 50, 100 reklam acacagiz? Asil soru bu aslinda..Hesap aciciyi bu yuzden dusunmustum. Hesaplari acar bir iki ay bekletir oyle kullanirim diye. Simdi hesap satin aliyoruz 5 lira 10 lira herneyse, bunun cogunlugu spama dusunce odenen para sebebi ile zarar ediliyor. Ne kadar cok hesap olursa o kadar sansimiz olur diye dusundum. yoska her hesap sorunsuz yuruse 5,10 lira hesap fiyatlarina raziyiz halihazirda. Yurumedigi icin acaba hesap acma programimi denesek diye dusundum.
tek tük reklam açabilirsem şanslı hissediyorum yazmışsınız hocam. tradeleriniz de birkaç tane reklam desteği aldığınızı görüyorum. yardımcı olmuyorlar mı?