şimdi hesap kisita düşüyor diye, hesabı sağlayanı suçlamak doğru olmaz önce onu söyleyeyim. ve bildiğim kadariyla forumda hesap satan "hemen hemen" herkes bu arkadaşımızın botunu kullanmakta. bot hesaplardan farklı olan tek hesap türü de eski tarihli dolu hesaplar onu da zor bulursunuz