• 17-05-2021, 21:51:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    mail onaylı hesap açarken sorun yaşayan mevcut mu

    mail.com.tr hesabı
    tek kullanımlık mail siteleri
    hesap nasıl açılacak anlam veremiyorum facebooka

    daha fazla bilgiye ihtiyacımız var diyip duruyor.
    önce telefonla açıp sonra mail yazdığınızda da aynı.
  • 17-05-2021, 21:54:01
    #2
    aynı sorun bende de var
  • 17-05-2021, 21:56:53
    #3
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bende de var
    çok garip hiçbir maille açmıyor
  • 17-05-2021, 21:58:41
    #4
    aylar önce de aynı sıkıntılar vardı fb iyice kafayı yedi, yok telefon numaranı ver yok kimlik fotonu gönder sen kimsin arkadaş sana kimlik fotosu atmak zorundayım? hep data biriktirmek maksatları başka bişey değil, artık datası değersiz kullanıcı istemiyorlar yeni hesaplarda
  • 17-05-2021, 21:59:44
    #5
    bloods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylar önce de aynı sıkıntılar vardı fb iyice kafayı yedi, yok telefon numaranı ver yok kimlik fotonu gönder sen kimsin arkadaş sana kimlik fotosu atmak zorundayım? hep data biriktirmek maksatları başka bişey değil, artık datası değersiz kullanıcı istemiyorlar yeni hesaplarda
    kayıt oluyorsun bide kapandı diyor hesabın neye göre kapatıyor anlam veremiyorum.
  • 17-05-2021, 22:05:45
    #6
    ben sıfır bir ip adresi hiç açılmamış bir ip adresiyle açtım birde ...
  • 17-05-2021, 22:06:27
    #7
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sıfır bir ip adresi hiç açılmamış bir ip adresiyle açtım birde ...
    şimdi mi hocam ?
  • 17-05-2021, 22:07:43
    #8
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi mi hocam ?
    yarım saat önce denedim işte bu sorunla karşılaştım eposta numara onayladım fotoğraf ekledim geri dönecez felan uyarısı geldi değerlendirmeye girdi
  • 17-05-2021, 22:10:05
    #9
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarım saat önce denedim işte bu sorunla karşılaştım eposta numara onayladım fotoğraf ekledim geri dönecez felan uyarısı geldi değerlendirmeye girdi
    öylr açıyor hocam da yeni kayıt olucak kişi değerlendirmeyi mi bekleyecek?

    saçma sapan bir hal aldı.