bloods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylar önce de aynı sıkıntılar vardı fb iyice kafayı yedi, yok telefon numaranı ver yok kimlik fotonu gönder sen kimsin arkadaş sana kimlik fotosu atmak zorundayım? hep data biriktirmek maksatları başka bişey değil, artık datası değersiz kullanıcı istemiyorlar yeni hesaplarda
kayıt oluyorsun bide kapandı diyor hesabın neye göre kapatıyor anlam veremiyorum.