• 04-06-2021, 03:05:12
    #19
    hocam fb sorun var yatın yarın sabah gene bakın fb gelende 2 gündür sorun var
  • 04-06-2021, 03:22:33
    #20
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bot fakat tarayıcıdan da açarken check düşüyor hocam.
    Manuel açıyorum herhangi bir sorun yok hesap açma kısmında , sonrasında kart girmek falan iptal tabi bugün , ama bir arkadaşta daha vardı dediğiniz gibi oda botla açıyor. Bağlandım manuel açtık 2-3 çeşitli tarayıcıdan problem yoktu. Sanırım botları yakalıyor da olabilir hesap açılış aşamasında. Yoksa manuelde herhangi bir sıkıntı yok.
  • 04-06-2021, 09:35:06
    #21
    mobil ile deneyin açar yani simülatör ile nox, memu vs