DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bot fakat tarayıcıdan da açarken check düşüyor hocam.
Manuel açıyorum herhangi bir sorun yok hesap açma kısmında , sonrasında kart girmek falan iptal tabi bugün , ama bir arkadaşta daha vardı dediğiniz gibi oda botla açıyor. Bağlandım manuel açtık 2-3 çeşitli tarayıcıdan problem yoktu. Sanırım botları yakalıyor da olabilir hesap açılış aşamasında. Yoksa manuelde herhangi bir sıkıntı yok.