• 03-01-2021, 03:06:41
    #1
    Merhabalar, nasıl olduğunu bilmediğim sorun ile karşı karşıyayım. İnstagramdan reklam verecektim ama

    "Reklam Hesabı Kapatıldı. Bu reklam hesabı, reklamları ve reklam varlıklarının bazıları kapatıldı. Bu reklam hesabını reklam yayınlamak için kullanamazsınız. " böyle bir uyarı ile karşı karşıyayım.

    Facebook reklam merkezine girdiğimde "Mevcut Bakiye: 58,46 TL " şeklinde. Bu eksi bakiye mi artı bakiye mi anlayamadım.

    Ödeme ayarlarına tıkladığım zaman "Sonraki Fatura31 Ocak 2021 - 500,00 TL harcadığınızda bir fatura daha alacaksınız.58,46 TL " şeklinde yazıyor.

    Bu ekranda her hangi bir işlem yapamıyorum, bu şekil saçma sapan bir durumun içerisindeyim yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
  • 03-01-2021, 03:18:07
    #2
    Facebook Business'da eğer bir kapatılma sebebi yoksa (ihlal vb.) faturalandıırmadan dolayı para çekemediği için kapatmıştır yüksek ihtimalle, bakiye yükleyerek açabilirsiniz
  • 03-01-2021, 03:22:32
    #3
    WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, nasıl olduğunu bilmediğim sorun ile karşı karşıyayım. İnstagramdan reklam verecektim ama

    "Reklam Hesabı Kapatıldı. Bu reklam hesabı, reklamları ve reklam varlıklarının bazıları kapatıldı. Bu reklam hesabını reklam yayınlamak için kullanamazsınız. " böyle bir uyarı ile karşı karşıyayım.

    Facebook reklam merkezine girdiğimde "Mevcut Bakiye: 58,46 TL " şeklinde. Bu eksi bakiye mi artı bakiye mi anlayamadım.

    Ödeme ayarlarına tıkladığım zaman "Sonraki Fatura31 Ocak 2021 - 500,00 TL harcadığınızda bir fatura daha alacaksınız.58,46 TL " şeklinde yazıyor.

    Bu ekranda her hangi bir işlem yapamıyorum, bu şekil saçma sapan bir durumun içerisindeyim yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
    Hesabınızda ekli olan kredi kartınız veyahut banka kartınız var ise, bakiye yoksa içinde ücreti çekemediği için hesap borca düşmüştür.(onu kontrol etmenizi öneririm)
    Haricinde ise; reklam hesabınız ''Facebook''da, askeri mantık olduğu için kendi kendinede tamamen kapatılmış olabilir, itirazda bulunmanızı tavsiye ederim. fb.com/help sayfasında arama yerine yazarak ulaşabilirsiniz.
  • 03-01-2021, 03:28:30
    #4
    irfancoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook Business'da eğer bir kapatılma sebebi yoksa (ihlal vb.) faturalandıırmadan dolayı para çekemediği için kapatmıştır yüksek ihtimalle, bakiye yükleyerek açabilirsiniz
    pilsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızda ekli olan kredi kartınız veyahut banka kartınız var ise, bakiye yoksa içinde ücreti çekemediği için hesap borca düşmüştür.(onu kontrol etmenizi öneririm)
    Haricinde ise; reklam hesabınız ''Facebook''da, askeri mantık olduğu için kendi kendinede tamamen kapatılmış olabilir, itirazda bulunmanızı tavsiye ederim. fb.com/help sayfasında arama yerine yazarak ulaşabilirsiniz.
    ekli sanal kart var içinde bakiye sürekli oluyor. Teşekkür ederim deneyeceğim
  • 03-01-2021, 03:28:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Reklam erişimin kısıtlandı yazıyorsa kapanmıştır ayrıca kartında para varsa kesin kapanmıştır kimlik onaylı bir itiraz hakkınız var 30 gün içinde yapmalısınız yoksa kalıcı olarak kapanır. 58TL borcunuz gözükmekte ayrıca
  • 03-01-2021, 03:31:54
    #6
    AdsRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam erişimin kısıtlandı yazıyorsa kapanmıştır ayrıca kartında para varsa kesin kapanmıştır kimlik onaylı bir itiraz hakkınız var 30 gün içinde yapmalısınız yoksa kalıcı olarak kapanır. 58TL borcunuz gözükmekte ayrıca
    açıkcası kapanması problem değil, borc yazıyor o canımı sıkıyor
  • 03-01-2021, 03:36:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıkcası kapanması problem değil, borc yazıyor o canımı sıkıyor
    provizyon sebebi ile kapanmadıysa ödeyebilirsiniz yok eğer provizyon yani kartı şüpheli bulduysa umarım itirazdan olumlu sonuç alırsınız ama aksi durumda bile size zararı olmayacaktır. zorunluluk var çünkü
  • 03-01-2021, 03:41:06
    #8
    AdsRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    provizyon sebebi ile kapanmadıysa ödeyebilirsiniz yok eğer provizyon yani kartı şüpheli bulduysa umarım itirazdan olumlu sonuç alırsınız ama aksi durumda bile size zararı olmayacaktır. zorunluluk var çünkü
    kendi adıma olan 2 yıldır kullandığım kart. Yardım merkezi ve baska kart ekleyerek deneyeceğim