WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıkcası kapanması problem değil, borc yazıyor o canımı sıkıyor
provizyon sebebi ile kapanmadıysa ödeyebilirsiniz yok eğer provizyon yani kartı şüpheli bulduysa umarım itirazdan olumlu sonuç alırsınız ama aksi durumda bile size zararı olmayacaktır. zorunluluk var çünkü