provizyon sebebi ile kapanmadıysa ödeyebilirsiniz yok eğer provizyon yani kartı şüpheli bulduysa umarım itirazdan olumlu sonuç alırsınız ama aksi durumda bile size zararı olmayacaktır. zorunluluk var çünkü
kendi adıma olan 2 yıldır kullandığım kart. Yardım merkezi ve baska kart ekleyerek deneyeceğim