AdsRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
provizyon sebebi ile kapanmadıysa ödeyebilirsiniz yok eğer provizyon yani kartı şüpheli bulduysa umarım itirazdan olumlu sonuç alırsınız ama aksi durumda bile size zararı olmayacaktır. zorunluluk var çünkü
kendi adıma olan 2 yıldır kullandığım kart. Yardım merkezi ve baska kart ekleyerek deneyeceğim