Selamün Aleyküm
facebook kod matik kodlarını kaybettiğim için giriş sağlayamıyorum. Dün facebooka kimlik vs attım ama dönüş olmadı belki uzun sürüyordur. Bu konu hakkında başka yapabileceğim fikir önerisi olan var mı?
teşekkürler
facebook kod matik kodlar kaybettim?
4
●60
- 23-11-2020, 22:20:50Merhaba Hocam Covid19 nedeniyle geç dönüş yapılmakta siz kimlik gönderdikten sonra hesaba giriş yapmamalısınız maile gelecek cevabı beklemelisinizoceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2020, 22:27:08SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhaba tamamdır bekleyelim o zaman teşekkür ederim.tuncayculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik gönderdikten sonra giriş yapmıştım tekrar mı göndermem lazım?