• 23-11-2020, 22:05:41
    #1
    Selamün Aleyküm

    facebook kod matik kodlarını kaybettiğim için giriş sağlayamıyorum. Dün facebooka kimlik vs attım ama dönüş olmadı belki uzun sürüyordur. Bu konu hakkında başka yapabileceğim fikir önerisi olan var mı?

    teşekkürler
  • 23-11-2020, 22:08:31
    #2
    Dönüş olur hocam dışında bir yöntem yok diye biliyorum. Kimliğinizi yüzünüzle birlikte çektiyseniz problem yok.
  • 23-11-2020, 22:20:50
    #3
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün Aleyküm

    facebook kod matik kodlarını kaybettiğim için giriş sağlayamıyorum. Dün facebooka kimlik vs attım ama dönüş olmadı belki uzun sürüyordur. Bu konu hakkında başka yapabileceğim fikir önerisi olan var mı?

    teşekkürler
    Merhaba Hocam Covid19 nedeniyle geç dönüş yapılmakta siz kimlik gönderdikten sonra hesaba giriş yapmamalısınız maile gelecek cevabı beklemelisiniz
  • 23-11-2020, 22:27:08
    #4
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş olur hocam dışında bir yöntem yok diye biliyorum. Kimliğinizi yüzünüzle birlikte çektiyseniz problem yok.
    tuncayculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hocam Covid19 nedeniyle geç dönüş yapılmakta siz kimlik gönderdikten sonra hesaba giriş yapmamalısınız maile gelecek cevabı beklemelisiniz
    Merhaba tamamdır bekleyelim o zaman teşekkür ederim.
    Kimlik gönderdikten sonra giriş yapmıştım tekrar mı göndermem lazım?
  • 20-12-2020, 01:02:39
    #5
    facebook halen donus yapmadi varmi baska cozebilecegjm bir durum