SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dönüş olur hocam dışında bir yöntem yok diye biliyorum. Kimliğinizi yüzünüzle birlikte çektiyseniz problem yok.
tuncayculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Hocam Covid19 nedeniyle geç dönüş yapılmakta siz kimlik gönderdikten sonra hesaba giriş yapmamalısınız maile gelecek cevabı beklemelisiniz
Merhaba tamamdır bekleyelim o zaman teşekkür ederim.
Kimlik gönderdikten sonra giriş yapmıştım tekrar mı göndermem lazım?