Selamün Aleyküm

facebook kod matik kodlarını kaybettiğim için giriş sağlayamıyorum. Dün facebooka kimlik vs attım ama dönüş olmadı belki uzun sürüyordur. Bu konu hakkında başka yapabileceğim fikir önerisi olan var mı?

teşekkürler