Son 5 gündür hem link olsun hem normal gönderiler olsun felaket bir erişim düşüklüğü mevcut.Güncelleme mi var ? Kazı çalışması mı yapılıyor ? Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı ?
hocam erişimde sorun var tıklama başı yüksek kesiyor fb den 4 gündür sorun var ama mesel erişim değil erişim de dönüşümün az olması yani normalde 100 tl lik reklamda 40 dönüşüm alıyorsan şuan bu 10 düşmüştür
hocam erişimde sorun var tıklama başı yüksek kesiyor fb den 4 gündür sorun var ama mesel erişim değil erişim de dönüşümün az olması yani normalde 100 tl lik reklamda 40 dönüşüm alıyorsan şuan bu 10 düşmüştür
hocam erişimde sorun var tıklama başı yüksek kesiyor fb den 4 gündür sorun var ama mesel erişim değil erişim de dönüşümün az olması yani normalde 100 tl lik reklamda 40 dönüşüm alıyorsan şuan bu 10 düşmüştür
Şuan bütünsel bir sıkıntı mevcut hiç bukadar zorlamamıştı sayfalar olsun ads hesapları olsun bm'ler olsun profiller olsun acayip bi sıkı çalışma var gibi bu sorun niye mevcut oda meçhul
farklı sorunlar veriyor ama yani bu durumlarda farklı şekillerde reklam çıkmaya çalışmak lazım, abd deki seçimler çözülse sorun kalmaz gibime geliyor ama haberlerde abd deki mağazaların camlarını tahta bariyerlerle kapatığını okudum galiba abd iç savaş başlıyor