hocam erişimde sorun var tıklama başı yüksek kesiyor fb den 4 gündür sorun var ama mesel erişim değil erişim de dönüşümün az olması yani normalde 100 tl lik reklamda 40 dönüşüm alıyorsan şuan bu 10 düşmüştür
anladım hocam.Sponsorlu reklamda kötü diyorsun.
Hemde felaket dostum. Bende aynı dertlerden müzdaribim çıldıracağım.