Son 5 gündür hem link olsun hem normal gönderiler olsun felaket bir erişim düşüklüğü mevcut.Güncelleme mi var ? Kazı çalışması mı yapılıyor ? Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı ?