• 09-10-2020, 16:09:48
    #10
    Gokhanguzeloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150tl faturalandırmalı hesaplar ile günde 100-200k reklam çıkan bir arkadaşım var 10'dan fazla personeli vardı sanırım tek işleri hesap oluşturmak, biz desen 5 kişiyiz. bu tür çok fazla ekip olduğu aşikar. maliyet artışlarının sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.
    Aynen bu şekilde yapıyorlar. Sabahtan akşama kadar hesap oluşturup sadece, Facebooka reklam parası takıyorlar.
    Aslında kendi ayağına sıkıyorlar. Ama bazı arkadaşlar bu konuyu anlayamıyor. Hep kendi boğazını düşünüp bizim gibi legal yollardan iş yapan kişilerede engel oluyorlar.
  • 09-10-2020, 16:15:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Roll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bu şekilde yapıyorlar. Sabahtan akşama kadar hesap oluşturup sadece, Facebooka reklam parası takıyorlar.
    Aslında kendi ayağına sıkıyorlar. Ama bazı arkadaşlar bu konuyu anlayamıyor. Hep kendi boğazını düşünüp bizim gibi legal yollardan iş yapan kişilerede engel oluyorlar.
    Engel olma konusunda haklısınız, Ancak kendi ayaklarına sıkma konusundan emin değilim, nihayetinde 1 personel günde 100tl'ye çalışıyor iyi bir motivasyonla 80-100 arası hesap çıkartabilir. hesap başı maliyetiniz 5tl düşsün.
    düz hesap yapmak gerekirse 100 hesap ile 15.000tl değerinde reklam çıkabilirsiniz ve gideriniz yalnızca 500tl olur hatta biraz daha öldürelim maliyetiniz 2500tl olsun. her türlü kurtarıyor yani.
  • 09-10-2020, 16:44:25
    #12
    Gokhanguzeloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engel olma konusunda haklısınız, Ancak kendi ayaklarına sıkma konusundan emin değilim, nihayetinde 1 personel günde 100tl'ye çalışıyor iyi bir motivasyonla 80-100 arası hesap çıkartabilir. hesap başı maliyetiniz 5tl düşsün.
    düz hesap yapmak gerekirse 100 hesap ile 15.000tl değerinde reklam çıkabilirsiniz ve gideriniz yalnızca 500tl olur hatta biraz daha öldürelim maliyetiniz 2500tl olsun. her türlü kurtarıyor yani.
    Hayır ben kendi bacaklarına sıkıyorlar derken; Facebook bunu fixlediğinde, legal reklam çıkan arkadaşlarda reklam veremiyor.
    Sırf illegal reklam açanlar yüzünden Facebook algoritmayı sürekli güncelliyor ve inanın gün geçtikçe reklam açmak dahada çok zorlaşıyor.
    Eminimki 1 hafta içerisinde facebook bu sorunun önüne geçecektir.
    Ve tek isteğim artık illegal reklam açan kişiler, Bizler gibi parasını ödeyip reklam yapmalarıdır.
    Sonuçta biz bir emek veriyoruz herkes emek vermeli ve para kolay kazanılmıyor..
  • 09-10-2020, 17:09:58
    #13
    Gokhanguzeloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engel olma konusunda haklısınız, Ancak kendi ayaklarına sıkma konusundan emin değilim, nihayetinde 1 personel günde 100tl'ye çalışıyor iyi bir motivasyonla 80-100 arası hesap çıkartabilir. hesap başı maliyetiniz 5tl düşsün.
    düz hesap yapmak gerekirse 100 hesap ile 15.000tl değerinde reklam çıkabilirsiniz ve gideriniz yalnızca 500tl olur hatta biraz daha öldürelim maliyetiniz 2500tl olsun. her türlü kurtarıyor yani.
    Senin o bahsettiğin 15.000 liralık reklamın verimi 2.000-5.000 liralık reklam verimiden daha düşük.İnsanımızın bilgisizliği maalesef yanlış düşüncelere ve yorumlara yol açıyor.Bazı stratejiler ve reklam planları haricinde bu 150'likler ile hiç bir zaman gerçekten oturmuş reklam planı ve kampanyası verimliliği alamazsın.Küçük noktalar var onları bilmen lazım.
  • 09-10-2020, 18:15:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    simonbolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin o bahsettiğin 15.000 liralık reklamın verimi 2.000-5.000 liralık reklam verimiden daha düşük.İnsanımızın bilgisizliği maalesef yanlış düşüncelere ve yorumlara yol açıyor.Bazı stratejiler ve reklam planları haricinde bu 150'likler ile hiç bir zaman gerçekten oturmuş reklam planı ve kampanyası verimliliği alamazsın.Küçük noktalar var onları bilmen lazım.
    Küçük noktaları araştırıp öğreneceğim hocam, cahilliğimden dolayı üzgünüm. Siz haklısınız.
  • 09-10-2020, 19:09:41
    #15
    Gokhanguzeloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük noktaları araştırıp öğreneceğim hocam, cahilliğimden dolayı üzgünüm. Siz haklısınız.
    Genel olarak konuştum.Sizin yorumunuzdan çıkarım yapacak olanlar , sizin yorumunuzu okuyup kendince hayale kapılacak insanlar olabilir.Bunu belirttim sadece.Eğer sizi kırdıysam kusura bakmayın.
  • 11-10-2020, 01:53:39
    #16
    Sorun ne illegal sayfalardan ne de trendyoldan güncelleme bittiği zaman normale dönücektir. Ve bir şey sormak istiyorum, legal reklam çıkıpta reklam hesabı kapanan var mı?
  • 11-10-2020, 07:30:25
    #17
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    edit.