150tl faturalandırmalı hesaplar ile günde 100-200k reklam çıkan bir arkadaşım var 10'dan fazla personeli vardı sanırım tek işleri hesap oluşturmak, biz desen 5 kişiyiz. bu tür çok fazla ekip olduğu aşikar. maliyet artışlarının sebebinin bu olduğunu düşünüyorum.
Aynen bu şekilde yapıyorlar. Sabahtan akşama kadar hesap oluşturup sadece, Facebooka reklam parası takıyorlar.
Aslında kendi ayağına sıkıyorlar. Ama bazı arkadaşlar bu konuyu anlayamıyor. Hep kendi boğazını düşünüp bizim gibi legal yollardan iş yapan kişilerede engel oluyorlar.