Roll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bu şekilde yapıyorlar. Sabahtan akşama kadar hesap oluşturup sadece, Facebooka reklam parası takıyorlar.
Aslında kendi ayağına sıkıyorlar. Ama bazı arkadaşlar bu konuyu anlayamıyor. Hep kendi boğazını düşünüp bizim gibi legal yollardan iş yapan kişilerede engel oluyorlar.
Engel olma konusunda haklısınız, Ancak kendi ayaklarına sıkma konusundan emin değilim, nihayetinde 1 personel günde 100tl'ye çalışıyor iyi bir motivasyonla 80-100 arası hesap çıkartabilir. hesap başı maliyetiniz 5tl düşsün.
düz hesap yapmak gerekirse 100 hesap ile 15.000tl değerinde reklam çıkabilirsiniz ve gideriniz yalnızca 500tl olur hatta biraz daha öldürelim maliyetiniz 2500tl olsun. her türlü kurtarıyor yani.