Herkese iyi forumlar.
Hesap açmaktan sıkılıyor veyahut zamandan tasarruf etmek istiyorsanız tam size göre!
Siz işlerinizi halledin o hesap açsın.
Sms apiden smsi alır onaylar.
Her hesap için 1 kere ip değiştirir.
Hesabın sayfasını açar ve görsellerini yükler.
Her hesap ve sayfa için farklı isimler kullanır.
Checkpointi minimal bir seviyeye indirir.
150 tl faturalandırmaya yönelik bir hesap oluşturur.
Makronun detaylı anlatım videosu, özel yapılmış portable, ve smsin bitmediği ülke ve apisi winrarda size gelecektir!
NOT: 1 aylık birşey değildir ömür boyu kullanabilirsiniz, güncellemelerde elimizden geldiğince yardımcı olacağız.
Satıldıktan sonra 7/24 destek verilecektir.
R10 dışı irtibat : 05469493947 wp'den mesaj atabilirsiniz.
Facebook otomatik hesap açtırma.
45
●1.421
- 13-04-2020, 22:52:43ne zaman tanıştın ne zaman alışveriş yaptın ne zaman test ettin de memnun kaldın. 6 saat olmuş foruma geleli. konu sahibi konuyu açar açmaz memnuniyet belirtmişsin.tuhaf..Dade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 22:54:07Üyeliği durdurulduKendisine iphone satışları sağladım ve onun vesilesiyle tanıştık.agresifsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2020, 22:58:02https://www.r10.net/cep-telefonlari/...post1076730152Dade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buraya telefonu sattığını yazıp konuyuda kapatırsan iyi olur.
@BERKEAKGUN; hesabı incelermisiniz, kimin davetiyle üye olduğu vs önemli. zira üyeliğinin 1.saati satış ilanı açıyor, ürünü alan kişinin birkaç saat sonra konusunda 1dk içinde güvenilir mantığında yorum yazıyor. ve aynı zamanda +1 trade veriliyor. ilginç. - 13-04-2020, 22:58:26Üyeliği durdurulduTamamdır teşekkürler👍🏻agresifsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle