Kendisine iphone 6s sattım. Konusunu görüncede kendi yorumumu belirttim
https://www.r10.net/cep-telefonlari/...post1076730152
buraya telefonu sattığını yazıp konuyuda kapatırsan iyi olur.
@BERKEAKGUN; hesabı incelermisiniz, kimin davetiyle üye olduğu vs önemli. zira üyeliğinin 1.saati satış ilanı açıyor, ürünü alan kişinin birkaç saat sonra konusunda 1dk içinde güvenilir mantığında yorum yazıyor. ve aynı zamanda +1 trade veriliyor. ilginç.