agresifsef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/cep-telefonlari/...post1076730152

buraya telefonu sattığını yazıp konuyuda kapatırsan iyi olur.
Tamamdır teşekkürler👍🏻