• 26-10-2019, 18:06:34
    #10
    Roy
    R10 🚀
    Aman diyim görüşecek arkadaşlar dikkat etsinler, 40 krş ve üstü tekliflere söverek karşılık veriyorlar. Kendisi mi artık abisi mi bilemem.
  • 26-10-2019, 19:28:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bir kaç kişiden daha nasıl biri olduğunu öğrendik sana cevap vermeye bile değmez yolun açık olsun enayi çok var bulursun illaki bi tane denk gelir senin de çarkın döner merak etme
  • 26-10-2019, 20:25:42
    #12
    Roy
    R10 🚀
    farukkarahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç kişiden daha nasıl biri olduğunu öğrendik sana cevap vermeye bile değmez yolun açık olsun enayi çok var bulursun illaki bi tane denk gelir senin de çarkın döner merak etme
    Benim çarkım zaten dönüyor sen merak etme.... Seninde yolun açık olsun küfürbaz Küfürle bir yere varamazsın
  • 26-10-2019, 21:13:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çarkım zaten dönüyor sen merak etme.... Seninde yolun açık olsun küfürbaz Küfürle bir yere varamazsın

    Yaptığın teklif küfür gibi bence, fakat küfür etmesini tabi ki de desteklemiyorum.
    bana da sarmıştın sen bir ara tüm reklam sektöründe ki kişilerle sadece uğraşıyorsun, şahsi fikrim, bana bile illegal yolla açıyor bu dedin, yöntemin illegal olmadığını öğrendin hemen sende sektöre girdin, bence sen zayıflama uzmanı olarak devam et.
  • 26-10-2019, 21:17:20
    #14
    Roy
    R10 🚀
    RETIRAT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığın teklif küfür gibi bence, fakat küfür etmesini tabi ki de desteklemiyorum.
    bana da sarmıştın sen bir ara tüm reklam sektöründe ki kişilerle sadece uğraşıyorsun, şahsi fikrim, bana bile illegal yolla açıyor bu dedin, yöntemin illegal olmadığını öğrendin hemen sende sektöre girdin, bence sen zayıflama uzmanı olarak devam et.
    Burada desteklenecek bir taraf yok zaten. Sende reklamcısın. İstediğin teklifi verirsin. 40 krş indirme başı ne ya ? Asıl küfür olan bu.
    Reklam sektöründe kimseyle uğraşmıyorum. İllegal açıyorsun. Bir Allah’ın kulu kalkıpta bana ibanın lrgal olduğuna inandıramaz.
    Fazla kilon var gibi seninde gel yardımcı olayım.
  • 26-10-2019, 21:22:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada desteklenecek bir taraf yok zaten. Sende reklamcısın. İstediğin teklifi verirsin. 40 krş indirme başı ne ya ? Asıl küfür olan bu.
    Reklam sektöründe kimseyle uğraşmıyorum. İllegal açıyorsun. Bir Allah’ın kulu kalkıpta bana ibanın lrgal olduğuna inandıramaz.
    Fazla kilon var gibi seninde gel yardımcı olayım.
    Bu aralar evet kilom fazlalaştı,
    zaten facebook ads uzmanı olsaydın o kuruşlara indirmenin mümkün olacağı sektörleri bilebilirdin
    örnek tanışma,chat gibi uygulamalar / Kadın fotoğrafını koyup çok yoğun ilgi almasını sağlarsan tbmler baya düşer, arkadaşın reklamları oturmuştur 40 kuruşa kadar düşmüştür, sen dene en azından denedikten sonra bir mantık yürüt fakat sen direk düz mantık yapıyorsun.
    kusura bakma facebook da düz mantık yok her geçen gün güncelleme oluyor.

    Üstüne basarak söylüyorum, illegal dediğin yöntemi bile öğrensen kafanı pcden kaldırmazsın. fakat gerçekten illegal bir durum yok.

    Posey beni yanlış anlama adını bile bilmem senin, fakat ben her ne olursam oluyim, müşteri başımın tacıdır, meyve veren ağacı taşlamamak lazım.

    İban atarsan kilo verme setini almak isterim
  • 26-10-2019, 21:36:56
    #16
    Roy
    R10 🚀
    RETIRAT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar evet kilom fazlalaştı,
    zaten facebook ads uzmanı olsaydın o kuruşlara indirmenin mümkün olacağı sektörleri bilebilirdin
    örnek tanışma,chat gibi uygulamalar / Kadın fotoğrafını koyup çok yoğun ilgi almasını sağlarsan tbmler baya düşer, arkadaşın reklamları oturmuştur 40 kuruşa kadar düşmüştür, sen dene en azından denedikten sonra bir mantık yürüt fakat sen direk düz mantık yapıyorsun.
    kusura bakma facebook da düz mantık yok her geçen gün güncelleme oluyor.

    Üstüne basarak söylüyorum, illegal dediğin yöntemi bile öğrensen kafanı pcden kaldırmazsın. fakat gerçekten illegal bir durum yok.

    Posey beni yanlış anlama adını bile bilmem senin, fakat ben her ne olursam oluyim, müşteri başımın tacıdır, meyve veren ağacı taşlamamak lazım.

    İban atarsan kilo verme setini almak isterim
    Valla 30-40 krşlara indirme başı talep edersen, bi uygulama çözeyim çalışalım
    İllegal bir sektör. O kadar hesap harcayacağım edeceğim kusura bakmayın ama neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum ...

    İBana gerek yok hediyem olsun. Güncel kilo ve boy bilgilerinizi iletin özelden. İnceleyelim
  • 27-10-2019, 03:11:47
    #17
    Facebook reklamcılığıyla hiç uğraşmadığım için mevzudan çok uzağım ama amatör falan diyen olmuş, güldüm. @Posey kardeşimi Ankara'dayken, reelden tanıyorum ve kendisiyle tanışıklığım 2011 yılına dayanıyor, R10 üyeliğinden önceydi. 2012'den beri falan Facebook reklamcılığıyla uğraşıyor bu adam, eskiden SEO ile falan da ilgilenirdi ama tamamen sosyal medyaya yöneldi. Yani @Posey de amatörse kim profesyonel? diyesim geliyor. Gözümün önünde yıllarını verdi adam?

    Konu sahibi arkadaşın küfretmesi de yakışmamış. Zira isterse 7 TL değil 700 TL ister, kazıklanıyor olduğunuz hissiyatına kapıldıysanız teklifi kabul etmez ve o kişiyle çalışmazsınız. Kimse kimseye bu yüzden sövemez.
  • 27-10-2019, 13:05:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook reklamcılığıyla hiç uğraşmadığım için mevzudan çok uzağım ama amatör falan diyen olmuş, güldüm. @Posey kardeşimi Ankara'dayken, reelden tanıyorum ve kendisiyle tanışıklığım 2011 yılına dayanıyor, R10 üyeliğinden önceydi. 2012'den beri falan Facebook reklamcılığıyla uğraşıyor bu adam, eskiden SEO ile falan da ilgilenirdi ama tamamen sosyal medyaya yöneldi. Yani @Posey de amatörse kim profesyonel? diyesim geliyor. Gözümün önünde yıllarını verdi adam?

    Konu sahibi arkadaşın küfretmesi de yakışmamış. Zira isterse 7 TL değil 700 TL ister, kazıklanıyor olduğunuz hissiyatına kapıldıysanız teklifi kabul etmez ve o kişiyle çalışmazsınız. Kimse kimseye bu yüzden sövemez.
    :dddddddDDDDD:dDDD


    ben professionelim demiyorum fakat bu sektördeki herkes profesionel olduğumu bilir hiç kimseye işim düşmez onların işi bana düşer bir diğer konu poseyin tradelerine bile baktım en eskilerine full instagram ile takipçi işi ile smm ile siz kalkıp burada o amatörse kim professionel diyorsunuz ya?

    murat @netapidll; arda @Dajans; bu kişileri bile tanımadan yazıyorsun bunlar yıllarını vermiş yıllanmış şarap gibi adamlar, hiç kalkıp .40 kuruşa indirme yapılan şeylere o tarz teklif vermezler test ederler fakat senin adam daha istatiksel deneme yapmadan 7 lira veriyor neye göre? amatörlüğüne göre.