Yaptığın teklif küfür gibi bence, fakat küfür etmesini tabi ki de desteklemiyorum.
bana da sarmıştın sen bir ara tüm reklam sektöründe ki kişilerle sadece uğraşıyorsun, şahsi fikrim, bana bile illegal yolla açıyor bu dedin, yöntemin illegal olmadığını öğrendin hemen sende sektöre girdin, bence sen zayıflama uzmanı olarak devam et.
Burada desteklenecek bir taraf yok zaten. Sende reklamcısın. İstediğin teklifi verirsin. 40 krş indirme başı ne ya ? Asıl küfür olan bu.
Reklam sektöründe kimseyle uğraşmıyorum. İllegal açıyorsun. Bir Allahın kulu kalkıpta bana ibanın lrgal olduğuna inandıramaz.
Fazla kilon var gibi seninde gel yardımcı olayım.