Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook reklamcılığıyla hiç uğraşmadığım için mevzudan çok uzağım ama amatör falan diyen olmuş, güldüm. @Posey kardeşimi Ankara'dayken, reelden tanıyorum ve kendisiyle tanışıklığım 2011 yılına dayanıyor, R10 üyeliğinden önceydi. 2012'den beri falan Facebook reklamcılığıyla uğraşıyor bu adam, eskiden SEO ile falan da ilgilenirdi ama tamamen sosyal medyaya yöneldi. Yani @Posey de amatörse kim profesyonel? diyesim geliyor. Gözümün önünde yıllarını verdi adam?

Konu sahibi arkadaşın küfretmesi de yakışmamış. Zira isterse 7 TL değil 700 TL ister, kazıklanıyor olduğunuz hissiyatına kapıldıysanız teklifi kabul etmez ve o kişiyle çalışmazsınız. Kimse kimseye bu yüzden sövemez.
:dddddddDDDDD:dDDD


ben professionelim demiyorum fakat bu sektördeki herkes profesionel olduğumu bilir hiç kimseye işim düşmez onların işi bana düşer bir diğer konu poseyin tradelerine bile baktım en eskilerine full instagram ile takipçi işi ile smm ile siz kalkıp burada o amatörse kim professionel diyorsunuz ya?

murat @netapidll; arda @Dajans; bu kişileri bile tanımadan yazıyorsun bunlar yıllarını vermiş yıllanmış şarap gibi adamlar, hiç kalkıp .40 kuruşa indirme yapılan şeylere o tarz teklif vermezler test ederler fakat senin adam daha istatiksel deneme yapmadan 7 lira veriyor neye göre? amatörlüğüne göre.