• 17-12-2018, 01:50:30
    #1
    Selam arkadaşlar, facebookta kişisel bağış toplanabiliyor.

    bu girişim olabilir veya başka birşey. açıkcası yüzbinlerce takipçim var ve bir bağış kampanyası oluşturmak istiyorum. bunu nasıl yapabilirim ben bir türlü çözemedim. anasayfanın bağış kampanyası bölümüne tıklıyorum bende "PARA TOPLA" diye bir ibare açılmıyor. sizde açılıyor mu bu? bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
  • 17-12-2018, 02:56:36
    #2
    Yasin kaçpara lazım aç mendili uzatma.
  • 17-12-2018, 03:03:05
    #3
    Şu an için Türkiye için aık değildi galiba bağış toplama.
  • 17-12-2018, 04:21:53
    #4
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasin kaçpara lazım aç mendili uzatma.
    bizim mendile TL atmıyorlar ama $ atıyorlar. o yüzden alacağım bağışlarla seni evlat edinebilirim



    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an için Türkiye için aık değildi galiba bağış toplama.
    istenmeyen ülke gibiyiz sanki facebook'ta
  • 17-12-2018, 05:43:40
    #5
    Bu hallere düşecek adammıydın L.a.n yazık.
  • 17-12-2018, 11:49:30
    #6
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hallere düşecek adammıydın L.a.n yazık.
    ülkenin halini görmüyon mu ***, imar affı diye topladılar. bedelli diye topladılar. piyasada para yok. bende yabancılardan toplayım bağış diye de hayatımızı kurtaralım. yoksa acından ölecen enQinnn
  • 17-12-2018, 14:17:30
    #7
    bizim ülkeye ne zaman video ile para kazanma elir acaba
  • 17-12-2018, 15:51:29
    #8
    PanpamCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar, facebookta kişisel bağış toplanabiliyor.

    bu girişim olabilir veya başka birşey. açıkcası yüzbinlerce takipçim var ve bir bağış kampanyası oluşturmak istiyorum. bunu nasıl yapabilirim ben bir türlü çözemedim. anasayfanın bağış kampanyası bölümüne tıklıyorum bende "PARA TOPLA" diye bir ibare açılmıyor. sizde açılıyor mu bu? bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    hocam bu kadar takipçinize özgün kanalımı tanıtırsanız bende adsense'den aldığımı Lösev ve sizin istediğiniz bir yere aktarırım amaç onların parasını almaksa böyle bir çözüm olabilir
    ((sanırım engin hocam ile dostluğunuz var açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum ))
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasin kaçpara lazım aç mendili uzatma.
    Engin hocam sonuna kadar yazışmalarınızı okuyunca eskiden aşıkların atışması aklıma geldi sanırım konu sahibi ile dostluğunuz var açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum
  • 17-12-2018, 16:09:44
    #9
    demirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu kadar takipçinize özgün kanalımı tanıtırsanız bende adsense'den aldığımı Lösev ve sizin istediğiniz bir yere aktarırım amaç onların parasını almaksa böyle bir çözüm olabilir
    ((sanırım engin hocam ile dostluğunuz var açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum ))

    Engin hocam sonuna kadar yazışmalarınızı okuyunca eskiden aşıkların atışması aklıma geldi sanırım konu sahibi ile dostluğunuz var açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum
    Eyvallah tabi ki dostuz.



    erkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim ülkeye ne zaman video ile para kazanma elir acaba
    gelse iyi olacak artık