Selam arkadaşlar, facebookta kişisel bağış toplanabiliyor.
bu girişim olabilir veya başka birşey. açıkcası yüzbinlerce takipçim var ve bir bağış kampanyası oluşturmak istiyorum. bunu nasıl yapabilirim ben bir türlü çözemedim. anasayfanın bağış kampanyası bölümüne tıklıyorum bende "PARA TOPLA" diye bir ibare açılmıyor. sizde açılıyor mu bu? bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Çok önemli bir konu ( bağış )
10
●504
- 17-12-2018, 04:21:53bizim mendile TL atmıyorlar ama $ atıyorlar. o yüzden alacağım bağışlarla seni evlat edinebilirimEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

istenmeyen ülke gibiyiz sanki facebook'takertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-12-2018, 11:49:30ülkenin halini görmüyon mu ***, imar affı diye topladılar. bedelli diye topladılar. piyasada para yok. bende yabancılardan toplayım bağış diye de hayatımızı kurtaralım. yoksa acından ölecen enQinnnEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2018, 15:51:29hocam bu kadar takipçinize özgün kanalımı tanıtırsanız bende adsense'den aldığımı Lösev ve sizin istediğiniz bir yere aktarırımPanpamCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amaç onların parasını almaksa böyle bir çözüm olabilir 
((sanırım engin hocam ile dostluğunuz var
açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum
))
Engin hocam sonuna kadar yazışmalarınızı okuyunca eskiden aşıkların atışması aklıma geldiEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım konu sahibi ile dostluğunuz var
açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum
- 17-12-2018, 16:09:44Eyvallahdemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi ki dostuz.
gelse iyi olacak artıkerkan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

amaç onların parasını almaksa böyle bir çözüm olabilir