Selam arkadaşlar, facebookta kişisel bağış toplanabiliyor.
bu girişim olabilir veya başka birşey. açıkcası yüzbinlerce takipçim var ve bir bağış kampanyası oluşturmak istiyorum. bunu nasıl yapabilirim ben bir türlü çözemedim. anasayfanın bağış kampanyası bölümüne tıklıyorum bende "PARA TOPLA" diye bir ibare açılmıyor. sizde açılıyor mu bu? bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.