PanpamCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar, facebookta kişisel bağış toplanabiliyor.

bu girişim olabilir veya başka birşey. açıkcası yüzbinlerce takipçim var ve bir bağış kampanyası oluşturmak istiyorum. bunu nasıl yapabilirim ben bir türlü çözemedim. anasayfanın bağış kampanyası bölümüne tıklıyorum bende "PARA TOPLA" diye bir ibare açılmıyor. sizde açılıyor mu bu? bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
hocam bu kadar takipçinize özgün kanalımı tanıtırsanız bende adsense'den aldığımı Lösev ve sizin istediğiniz bir yere aktarırım amaç onların parasını almaksa böyle bir çözüm olabilir
((sanırım engin hocam ile dostluğunuz var açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum ))
Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasin kaçpara lazım aç mendili uzatma.
Engin hocam sonuna kadar yazışmalarınızı okuyunca eskiden aşıkların atışması aklıma geldi sanırım konu sahibi ile dostluğunuz var açıkcası yazışmalarınızı keyiflice okudum