• 10-05-2018, 16:45:19
    #1
    Arkadaşlar yeni bir güncelleme geldi ve nelerin yenilendiği hakkında bilgi sahibi olan varsa beni aydınalatabilir mi ?
  • 10-05-2018, 17:09:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıntısına çok hakim değilim ama reklamlar çok uzun süre değerlendirmede kalıyor. 14:30'da açtığım reklam hala değerlendirme aşamasında.
  • 10-05-2018, 17:58:41
    #3
    Benim açtıgım rekamlar 30 dk içerisinde aktif oldu.
  • 10-05-2018, 18:08:13
    #4
    Benim dikkatimi çeken aktif kampanyalarım 2 gündür gece 12 den sonra sabah 8 e kadar hiç gösterim almıyor sabah 7-8 sularında başlıyor gösterim almaya. Bağlantı Tıklaması Başına maliyetler epey arttı ve gösterimler düştü önceki günlere göre. Reklam hesapları çok çabuk kapatılmaya başladı.
  • 10-05-2018, 18:18:06
    #5
    3 haftadır kapanmayan hesap kapandı farklı bir hessaptan açmyı denedim yine kapandı bazı degişiklikkler yaparak açtım şuanda bir problem yok gibi görünüyor.
  • 11-05-2018, 15:54:28
    #6
    DEĞERLENDİRME DİYEREK BEKLETİYOR. FACEBOOK BU İŞİN İÇİNE TAMAMEN EDENE KADAR DURMAYACAK.

    Abi bilmiyorsanız bu işi yapamıyorsanız verin googlenin calısanlarına adam gibi yapıp versinler size, facebook çalışanları bu işi beceremedikleri halde uğrasıyorlar resmen içine ettiler.
  • 12-05-2018, 01:23:14
    #7
    _Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim dikkatimi çeken aktif kampanyalarım 2 gündür gece 12 den sonra sabah 8 e kadar hiç gösterim almıyor sabah 7-8 sularında başlıyor gösterim almaya. Bağlantı Tıklaması Başına maliyetler epey arttı ve gösterimler düştü önceki günlere göre. Reklam hesapları çok çabuk kapatılmaya başladı.
    Aynı durum bendede var, hatta bugün öğlen 14.00 de durdu gösterim gece 02.00 oldu hala aktif görünen kampanyaların gösterimi yok. Ne karıştırıyolar kendi içleirnde ne yaşıyorlar çok merak ediyorum.
  • 12-05-2018, 01:44:55
    #8
    nrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum bendede var, hatta bugün öğlen 14.00 de durdu gösterim gece 02.00 oldu hala aktif görünen kampanyaların gösterimi yok. Ne karıştırıyolar kendi içleirnde ne yaşıyorlar çok merak ediyorum.
    Sayfaların erişimlerin içine ettiler.Ne yapmaya çalışıyorlar amaçları hedefleri ne belli değil.Son 2 yıldır özellikle kendi iplerini çekiyorlar.Umarım kısa sürede biter bu saçmalık
  • 12-05-2018, 01:47:37
    #9
    yasinilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfaların erişimlerin içine ettiler.Ne yapmaya çalışıyorlar amaçları hedefleri ne belli değil.Son 2 yıldır özellikle kendi iplerini çekiyorlar.Umarım kısa sürede biter bu saçmalık
    Umarım şu 25 mayıs güncellemesi sonrası herşey eski haline döner. Şuanda koskoca kurumsal şirketler dahi reklam veremez oldu.