yasinilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayfaların erişimlerin içine ettiler.Ne yapmaya çalışıyorlar amaçları hedefleri ne belli değil.Son 2 yıldır özellikle kendi iplerini çekiyorlar.Umarım kısa sürede biter bu saçmalık
Umarım şu 25 mayıs güncellemesi sonrası herşey eski haline döner. Şuanda koskoca kurumsal şirketler dahi reklam veremez oldu.