Aynı durum bendede var, hatta bugün öğlen 14.00 de durdu gösterim gece 02.00 oldu hala aktif görünen kampanyaların gösterimi yok. Ne karıştırıyolar kendi içleirnde ne yaşıyorlar çok merak ediyorum.
Sayfaların erişimlerin içine ettiler.Ne yapmaya çalışıyorlar amaçları hedefleri ne belli değil.Son 2 yıldır özellikle kendi iplerini çekiyorlar.Umarım kısa sürede biter bu saçmalık