• 25-09-2016, 14:03:51
    #10
    RenkliB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *********** Ödemesini yaptım anında engelledi 100 tl için yapıyorlar bunu şikayet konusunuda açıyorum

    Hocam grup linkini ve Fb profilini ifÅŸa eder misiniz.
  • 25-09-2016, 14:10:04
    #12
    Grupu Gizliye almış girilmiyor bu sekilde... ekliyerek girilebilinir ancak...
  • 25-09-2016, 14:38:17
    #13
    Grub ismi zaten bizim grup isminden çalıntı taklit grup
  • 25-09-2016, 17:49:42
    #14
    Bu kiÅŸi neden hala engellenmemiÅŸ report ettim bende...
  • 27-09-2016, 22:23:09
    #15
    Bu aralar bu tür satış konuları çok açıyorlar, yüksek takipcili- yüksek beğenili grup yada sayfalar ölü paralara satılmaya çalışılıyor, bunların büyük bölümü sahtekar, ödeme alıp kaçıyorlar.


    -Değerli r10 yöneticisi arkadaşlarım ve moderatörler ( @SAEC; @caliente; @Yenile; @Yeniceri; @PsdBul; ) bu konuda bence ciddi bir adım atmanızın zamanı geldi.

    Örneğin: Satış konusu açacak arkadaşların minumum 3 aylık r10 üyesi ve bu sitede minumum 10 ticaret gerçekleştirmiş olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ticaretin kalite değerine bir standart gelmeli. Saygılarımla.
  • 27-09-2016, 22:36:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    brbtt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar bu tür satış konuları çok açıyorlar, yüksek takipcili- yüksek beğenili grup yada sayfalar ölü paralara satılmaya çalışılıyor, bunların büyük bölümü sahtekar, ödeme alıp kaçıyorlar.


    -Değerli r10 yöneticisi arkadaşlarım ve moderatörler ( @yeniceri ) bu konuda bence ciddi bir adım atmanızın zamanı geldi.

    Örneğin: Satış konusu açacak arkadaşların minumum 3 aylık r10 üyesi ve bu sitede minumum 10 ticaret gerçekleştirmiş olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ticaretin kalite değerine bir standart gelmeli. Saygılarımla.
    Benim 2 ticaretim var. satis yapmak icin 8 urun falanmi satin alicam yani? Coook sacma. Hicbir onlem getiremezler. Adam 3 ay bekler oyle satar. En etkili yol kimin ticareti coksa o odemeyi sonra yapar. Yani mesela sayfayi satanin 2 ticareti var. alicinin ise 20. Ozaman once sayfayi vercek sonra parayi alcak. Ama bu durumdada saticilar icin rahatsiz edici olur.
  • 28-09-2016, 01:13:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Pm alayim
  • 28-09-2016, 16:30:17
    #18
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 2 ticaretim var. satis yapmak icin 8 urun falanmi satin alicam yani? Coook sacma. Hicbir onlem getiremezler. Adam 3 ay bekler oyle satar. En etkili yol kimin ticareti coksa o odemeyi sonra yapar. Yani mesela sayfayi satanin 2 ticareti var. alicinin ise 20. Ozaman once sayfayi vercek sonra parayi alcak. Ama bu durumdada saticilar icin rahatsiz edici olur.
    Katılıyorum, ticaret sayısı az olan ödemeyi ilk yapmalı