brbtt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar bu tür satış konuları çok açıyorlar, yüksek takipcili- yüksek beğenili grup yada sayfalar ölü paralara satılmaya çalışılıyor, bunların büyük bölümü sahtekar, ödeme alıp kaçıyorlar.


-Değerli r10 yöneticisi arkadaşlarım ve moderatörler ( @yeniceri ) bu konuda bence ciddi bir adım atmanızın zamanı geldi.

Örneğin: Satış konusu açacak arkadaşların minumum 3 aylık r10 üyesi ve bu sitede minumum 10 ticaret gerçekleştirmiş olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ticaretin kalite değerine bir standart gelmeli. Saygılarımla.
Benim 2 ticaretim var. satis yapmak icin 8 urun falanmi satin alicam yani? Coook sacma. Hicbir onlem getiremezler. Adam 3 ay bekler oyle satar. En etkili yol kimin ticareti coksa o odemeyi sonra yapar. Yani mesela sayfayi satanin 2 ticareti var. alicinin ise 20. Ozaman once sayfayi vercek sonra parayi alcak. Ama bu durumdada saticilar icin rahatsiz edici olur.