Bu aralar bu tür satış konuları çok açıyorlar, yüksek takipcili- yüksek beğenili grup yada sayfalar ölü paralara satılmaya çalışılıyor, bunların büyük bölümü sahtekar, ödeme alıp kaçıyorlar.
-Değerli r10 yöneticisi arkadaşlarım ve moderatörler (
@SAEC;
@caliente;
@Yenile;
@Yeniceri;
@PsdBul; ) bu konuda bence ciddi bir adım atmanızın zamanı geldi.
Örneğin: Satış konusu açacak arkadaşların minumum 3 aylık r10 üyesi ve bu sitede minumum 10 ticaret gerçekleştirmiş olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ticaretin kalite değerine bir standart gelmeli. Saygılarımla.