Bu aralar bu tür satış konuları çok açıyorlar, yüksek takipcili- yüksek beğenili grup yada sayfalar ölü paralara satılmaya çalışılıyor, bunların büyük bölümü sahtekar, ödeme alıp kaçıyorlar.


-Değerli r10 yöneticisi arkadaşlarım ve moderatörler ( @SAEC; @caliente; @Yenile; @Yeniceri; @PsdBul; ) bu konuda bence ciddi bir adım atmanızın zamanı geldi.

Örneğin: Satış konusu açacak arkadaşların minumum 3 aylık r10 üyesi ve bu sitede minumum 10 ticaret gerçekleştirmiş olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ticaretin kalite değerine bir standart gelmeli. Saygılarımla.