• 31-08-2015, 21:24:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar yine ben : ) Toplu arkadaş onaylama ve Toplu Mesaj silmeden sonra şimdide Toplu sayfaya davet etme ile karşınızdayım lafı çok uzatmadan hemen kodu paylaşıyorum buyrun

    Her zamanki gibi Chrome Gizli Sekmede Facebook hesabınızı açın sayfanıza girin Arkadaşını davet et penceresini açtıktan sonra F12 tuşuna basıp Console sekmesine geçin. Öncelikle tüm arkadaşları görmek için aşağıdaki kodu yapıştırın enter layın ve tüm arkadaşlar yüklenene kadar bekleyin.
    var int=setInterval(function(){scroll=document.getElementsByClassName('fbProfileBrowserResult')[0];scroll.scrollTop=scroll.scrollHeight;}, 500);
    Ve hepsi yüklendikten sonra Davet Kodunu yapıştırın
    clearInterval(int);inputs=document.getElementsByClassName('uiButton _1sm'); for(var i=0; i<inputs.length;i++) { inputs[i].click();}
    Hepsi bu kadar arkadaşlar
    Bir Teşekkür Yeter.
  • 31-08-2015, 21:27:36
    #2
    İlk yorum benden olsun deneyeceğim eline koluna sağlık

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:27:36 -->-> Daha önceki mesaj 21:25:11 --

    Ekledim : neden sadece gizli sekmede yapıyoruz ?
  • 31-08-2015, 21:29:27
    #3
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk yorum benden olsun deneyeceğim eline koluna sağlık

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:27:36 -->-> Daha önceki mesaj 21:25:11 --

    Ekledim : neden sadece gizli sekmede yapıyoruz ?
    ben teşekkür ederim hocam ne demek. Normal sekmedede yapılıyorda orda her zaman çalışmıyor facebook engelliyor o yüzden gizli sekmede çalışıyor şuan.

    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun valla Teşekkürler

    sayfaya toplu davet etme kodunu da bulursan, benden sana ufak bi bağış gelir
    Buyrun hocam :P
  • 31-08-2015, 21:32:11
    #4
    Gerçekten çalışıyor eline sağlık
  • 31-08-2015, 21:36:48
    #5
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çalışıyor eline sağlık
    Yorum için ben teşekkür ederim en azından denemeyenler için bir öneri olur
  • 31-08-2015, 21:36:53
    #6
    Ekledim : 3k lık profil ile denedim canavar gibi takipçi geldi eline koluna yüreğine sağlık Nerde bu r10+ tuşu neden göremiyorum ilk ke r10+ veresim geldi buton yok
  • 31-08-2015, 21:38:01
    #7
    Firefoxda olmuyor mu

    Samsung Galaxy Note 2 telefonumdan Tapatalk Pro ile gönderildi.
  • 31-08-2015, 21:38:09
    #8
    sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben teşekkür ederim hocam ne demek. Normal sekmedede yapılıyorda orda her zaman çalışmıyor facebook engelliyor o yüzden gizli sekmede çalışıyor şuan.



    Buyrun hocam :P
    <? if($this->mylife->love() == 1){ $this->mylife->deletehistory(); } ?> bu kod ne işe yarıyor
  • 31-08-2015, 21:44:53
    #9
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekledim : 3k lık profil ile denedim canavar gibi takipçi geldi eline koluna yüreğine sağlık Nerde bu r10+ tuşu neden göremiyorum ilk ke r10+ veresim geldi buton yok
    hocam bende bilmiyorumki olsun canınız saolsun

    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firefoxda olmuyor mu
    Hayır hocam onda çok sıkıntı çıkıyor denedim fakat sıkıntılı olduğu için bıraktım ona kod yazmayı.

    SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <? if($this->mylife->love() == 1){ $this->mylife->deletehistory(); } ?> bu kod ne işe yarıyor
    Hocam o benim r10 daki profil imzam onla bi işiniz yok sizin