İlk yorum benden olsun deneyeceğim eline koluna sağlık

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:27:36 -->-> Daha önceki mesaj 21:25:11 --
Ekledim : neden sadece gizli sekmede yapıyoruz ?
ben teşekkür ederim hocam ne demek. Normal sekmedede yapılıyorda orda her zaman çalışmıyor facebook engelliyor o yüzden gizli sekmede çalışıyor şuan.
helal olsun valla

Teşekkürler
sayfaya toplu davet etme kodunu da bulursan, benden sana ufak bi bağış gelir
Buyrun hocam :P