Ekledim : 3k lık profil ile denedim canavar gibi takipçi geldi eline koluna yüreğine sağlık

Nerde bu r10+ tuşu neden göremiyorum ilk ke r10+ veresim geldi buton yok
hocam bende bilmiyorumki olsun canınız saolsun
Hayır hocam onda çok sıkıntı çıkıyor denedim fakat sıkıntılı olduğu için bıraktım ona kod yazmayı.
<? if($this->mylife->love() == 1){ $this->mylife->deletehistory(); } ?> bu kod ne işe yarıyor
Hocam o benim r10 daki profil imzam onla bi işiniz yok sizin