• 27-10-2014, 17:53:10
    #10
    SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Program kulanmak istemiyorum hocam. Sizin kulandığınız dnsler hangisi acaba? onu deniyelim bi.
    Hocam çok ahım şahım bi program değil zaten. Exe dosyasını çalıştırıyorsunuz bu kadar. Kurulum vs. yok. Deneyin derim.

    Kullandığım DNS: 4 2 2 2 - 4 2 2 1
  • 27-10-2014, 17:58:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tashift00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok ahım şahım bi program değil zaten. Exe dosyasını çalıştırıyorsunuz bu kadar. Kurulum vs. yok. Deneyin derim.

    Kullandığım DNS: 4 2 2 2 - 4 2 2 1
    Hocam teşekkür ederim. DNS denedim olmadı dediğiniz programı kurdum oldu. açılıyor şuan facebook sorunsuz bi şekilde.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:42 --

    coolmans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen Face ' i indirmişler
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede açılmıyor
    Kalite_Reklams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda bendede aynı
    Arkadaşlar konuya bakın çözümü bulundu..
  • 27-10-2014, 18:05:48
    #12
    güncelleme var sanırım facebook sayfalarında felan paylasım zor atılıyor resimler pek gozukmuyor bilmediğiniz exe kurmanızı tavsiye etmem sonra facebook sayfalarım çalindi demeyin
  • 27-10-2014, 18:23:08
    #13
    faceye bende giremiyorum :s
  • 27-10-2014, 18:28:52
    #14
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncelleme var sanırım facebook sayfalarında felan paylasım zor atılıyor resimler pek gozukmuyor bilmediğiniz exe kurmanızı tavsiye etmem sonra facebook sayfalarım çalindi demeyin
    Exe derken zararlı ir yazılım değil. Çoğu kişi tarafından kullanılan bir program.
  • 28-10-2014, 17:45:02
    #15
    aynı sorun devam ediyor gibi