Facebook bende tek mi açılmıyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook bende tek mi açılmıyor?
14
●
869
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Facebook bende tek mi açılmıyor?
1
2
27-10-2014, 17:53:10
#10
tashift00
SonKelime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Program kulanmak istemiyorum hocam. Sizin kulandığınız dnsler hangisi acaba? onu deniyelim bi.
Hocam çok ahım şahım bi program değil zaten. Exe dosyasını çalıştırıyorsunuz bu kadar. Kurulum vs. yok. Deneyin derim.
Kullandığım DNS: 4 2 2 2 - 4 2 2 1
27-10-2014, 17:58:53
#11
SonKelime
Üyeliği durduruldu
tashift00 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam çok ahım şahım bi program değil zaten. Exe dosyasını çalıştırıyorsunuz bu kadar. Kurulum vs. yok. Deneyin derim.
Kullandığım DNS: 4 2 2 2 - 4 2 2 1
Hocam teşekkür ederim. DNS denedim olmadı dediğiniz programı kurdum oldu. açılıyor şuan facebook sorunsuz bi şekilde.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:42 --
coolmans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen Face ' i indirmişler
sanalrisk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede açılmıyor
Kalite_Reklams adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şuanda bendede aynı
Arkadaşlar konuya bakın çözümü bulundu..
27-10-2014, 18:05:48
#12
facebookum
güncelleme var sanırım facebook sayfalarında felan paylasım zor atılıyor resimler pek gozukmuyor bilmediğiniz exe kurmanızı tavsiye etmem sonra facebook sayfalarım çalindi demeyin
27-10-2014, 18:23:08
#13
chnyrdkl
faceye bende giremiyorum :s
27-10-2014, 18:28:52
#14
tashift00
facebookum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güncelleme var sanırım facebook sayfalarında felan paylasım zor atılıyor resimler pek gozukmuyor bilmediğiniz exe kurmanızı tavsiye etmem sonra facebook sayfalarım çalindi demeyin
Exe derken zararlı ir yazılım değil. Çoğu kişi tarafından kullanılan bir program.
28-10-2014, 17:45:02
#15
facebookum
aynı sorun devam ediyor gibi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler