SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program kulanmak istemiyorum hocam. Sizin kulandığınız dnsler hangisi acaba? onu deniyelim bi.
Hocam çok ahım şahım bi program değil zaten. Exe dosyasını çalıştırıyorsunuz bu kadar. Kurulum vs. yok. Deneyin derim.

Kullandığım DNS: 4 2 2 2 - 4 2 2 1