tashift00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok ahım şahım bi program değil zaten. Exe dosyasını çalıştırıyorsunuz bu kadar. Kurulum vs. yok. Deneyin derim.

Kullandığım DNS: 4 2 2 2 - 4 2 2 1
Hocam teşekkür ederim. DNS denedim olmadı dediğiniz programı kurdum oldu. açılıyor şuan facebook sorunsuz bi şekilde.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:42 --

coolmans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen Face ' i indirmişler
sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede açılmıyor
Kalite_Reklams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuanda bendede aynı
Arkadaşlar konuya bakın çözümü bulundu..