• 14-02-2014, 13:04:40
    #10
    35 TL veren var ise hemen satmanı öneririm.Lakin ben şimdi panelden user ceksem o kadar beğeni zaten gelir. 200 Tl verecek olan düşünmüyorum.r10 da ne üyeler gördük biz Her zaman İlk paranızı alın sonradan sayfayı verın. Kim olursa olsun
  • 14-02-2014, 19:52:03
    #11
    Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 TL veren var ise hemen satmanı öneririm.Lakin ben şimdi panelden user ceksem o kadar beğeni zaten gelir. 200 Tl verecek olan düşünmüyorum.r10 da ne üyeler gördük biz Her zaman İlk paranızı alın sonradan sayfayı verın. Kim olursa olsun
    valla kardesm o kısıde bana msj atarken r10da konunu gordum ondan yazıyorm dıe yazms 2-3 hafta olcak ısde ozaman satmadım sımdıde bı sorayım dedım bundan daha ıı bır sayfayı ask tarzıı bulablrmymz ? 100 tl ye fln
  • 14-02-2014, 23:17:49
    #12
    Bazıları sayfalarına ücretli beğeni kastırıyor... Bu sayfayı alarak ismini değiştirip kendi sayfalarına birleştirerek kullanabilirler. Bu açıdan da bakıldığında 35 TL de az kalabilir
  • 15-02-2014, 21:16:17
    #13
    salih841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları sayfalarına ücretli beğeni kastırıyor... Bu sayfayı alarak ismini değiştirip kendi sayfalarına birleştirerek kullanabilirler. Bu açıdan da bakıldığında 35 TL de az kalabilir
    yanı az hocam bırde ısım degısıkklıgı nasl oluor bılıormsn ?
  • 16-02-2014, 20:55:23
    #14
    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanı az hocam bırde ısım degısıkklıgı nasl oluor bılıormsn ?
    evet hocam 10 ye deÄŸiÅŸtiriyorum sayfa ismini...
  • 17-02-2014, 06:11:35
    #15
    Konu açılmışken bende bendeki bir sayfanın ederini sorayım https://www.facebook.com/mevlanayiseviyoruz
    biraz aktif gibi ama pek ilgilenemiyoruz oto paylasım yapıyor bizim hatun sadece.
  • 19-02-2014, 02:38:30
    #16
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açılmışken bende bendeki bir sayfanın ederini sorayım https://www.facebook.com/mevlanayiseviyoruz
    biraz aktif gibi ama pek ilgilenemiyoruz oto paylasım yapıyor bizim hatun sadece.
    hocam bısı sorablrym oto paylasımı nasl yapıyorsnz bnmde pek vaktım olmuyor ondan htı dusuk grdıkce kendım paylasıyorum
  • 19-02-2014, 02:41:12
    #17
    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bısı sorablrym oto paylasımı nasl yapıyorsnz bnmde pek vaktım olmuyor ondan htı dusuk grdıkce kendım paylasıyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=OjTLtwdFB1w
  • 19-02-2014, 03:54:11
    #18
    hocam pekı otososyal.com gıbı bıldıgınz sıte varmı