Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 TL veren var ise hemen satmanı öneririm.Lakin ben şimdi panelden user ceksem o kadar beğeni zaten gelir. 200 Tl verecek olan düşünmüyorum.r10 da ne üyeler gördük biz Her zaman İlk paranızı alın sonradan sayfayı verın. Kim olursa olsun
valla kardesm o kısıde bana msj atarken r10da konunu gordum ondan yazıyorm dıe yazms 2-3 hafta olcak ısde ozaman satmadım sımdıde bı sorayım dedım bundan daha ıı bır sayfayı ask tarzıı bulablrmymz ? 100 tl ye fln