35 TL veren var ise hemen satmanı öneririm.Lakin ben şimdi panelden user ceksem o kadar beğeni zaten gelir. 200 Tl verecek olan düşünmüyorum.r10 da ne üyeler gördük biz Her zaman İlk paranızı alın sonradan sayfayı verın. Kim olursa olsun