• 11-12-2013, 13:04:34
    Olay bittii artik bundan sonra boyle


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-12-2013, 15:24:17
    Değişiklik varmı kimsede ? Bağlantı ve normal paylaşımlarda görüntüleme düşük hala
  • 11-12-2013, 15:24:48
    Normal Paylasimlarda Sorun Yok Ama Linkler Bittii


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-12-2013, 17:38:01
    Duzeldi Sanirim Sizde var Mi Degisme


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-12-2013, 17:41:29
    şu anlık yok hocam tıklanmalar arttı mı? :/
  • 11-12-2013, 17:52:49
    Bende hala durum vahim
  • 11-12-2013, 17:56:08
    kaganerdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anlık yok hocam tıklanmalar arttı mı? :/

    Bende Artii hemde baya eski haline yaklastii


    iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 11-12-2013, 18:47:49
    hocam düşme var mı düzeldi mi sizde tamamen?
  • 11-12-2013, 19:02:08
    bence lale devri bitti artık