''Sayfayı Beğen'' uygulaması.
2
●416
- 21-08-2013, 18:54:16Arkadaşlar, Facebookta bir sayfam var ve son zamanlarda uygulamaların olduğu bazı reklamları yayınlamama teklifleri alıyorum. Uygulamaya aşinasınızdır, bir hikaye paylaşıyorum ve hikayenin yarısını yayınlıyorum devamını okuyun denildiğinde bir link var linke tıklandığında uygulamayı açıyor ve hikayenin devamını okuyabilmek için ''Sayfayı Beğen'' seçeneği çıkıyor. Kullanıcılar bazen şikayetçi oluyor ama genel anlamda sayfa için bu tehlikelimidir? Bu yüzden facebooksayfa kapatır mı?Şimdiden cevap için teşekkür ederim.
- 23-08-2013, 08:23:13Anladım üstad. Cevap için çok teşekkürler. Yani bu şikayete bağlı diyorsunuz. Yani şikayet olmaz ise sorun yok, öyle anlıyorum.ArMoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap için tekrar teşekkürler.