• 21-08-2013, 18:54:16
    #1
    Arkadaşlar, Facebookta bir sayfam var ve son zamanlarda uygulamaların olduğu bazı reklamları yayınlamama teklifleri alıyorum. Uygulamaya aşinasınızdır, bir hikaye paylaşıyorum ve hikayenin yarısını yayınlıyorum devamını okuyun denildiğinde bir link var linke tıklandığında uygulamayı açıyor ve hikayenin devamını okuyabilmek için ''Sayfayı Beğen'' seçeneği çıkıyor. Kullanıcılar bazen şikayetçi oluyor ama genel anlamda sayfa için bu tehlikelimidir? Bu yüzden facebooksayfa kapatır mı?Şimdiden cevap için teşekkür ederim.
  • 22-08-2013, 02:05:19
    #2
    Eğer kullanıcılar Çok sık spam olarak şikayet ederlerse sayfanızın kurtulmaz şansı azdır..

    Facebok beğendirme ve spamda asla taviz vermemektedir..Yeter ki yeterli şikayet olsun size itiraz hakkı tanır ama sayfanızı açmaz kapatır...
  • 23-08-2013, 08:23:13
    #3
    ArMoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kullanıcılar Çok sık spam olarak şikayet ederlerse sayfanızın kurtulmaz şansı azdır..

    Facebok beğendirme ve spamda asla taviz vermemektedir..Yeter ki yeterli şikayet olsun size itiraz hakkı tanır ama sayfanızı açmaz kapatır...
    Anladım üstad. Cevap için çok teşekkürler. Yani bu şikayete bağlı diyorsunuz. Yani şikayet olmaz ise sorun yok, öyle anlıyorum.

    Cevap için tekrar teşekkürler.