Arkadaşlar, Facebookta bir sayfam var ve son zamanlarda uygulamaların olduğu bazı reklamları yayınlamama teklifleri alıyorum. Uygulamaya aşinasınızdır, bir hikaye paylaşıyorum ve hikayenin yarısını yayınlıyorum devamını okuyun denildiğinde bir link var linke tıklandığında uygulamayı açıyor ve hikayenin devamını okuyabilmek için ''Sayfayı Beğen'' seçeneği çıkıyor. Kullanıcılar bazen şikayetçi oluyor ama genel anlamda sayfa için bu tehlikelimidir? Bu yüzden facebooksayfa kapatır mı?Şimdiden cevap için teşekkür ederim.