Eğer kullanıcılar Çok sık spam olarak şikayet ederlerse sayfanızın kurtulmaz şansı azdır..
Facebok beğendirme ve spamda asla taviz vermemektedir..Yeter ki yeterli şikayet olsun size itiraz hakkı tanır ama sayfanızı açmaz kapatır...
Anladım üstad. Cevap için çok teşekkürler. Yani bu şikayete bağlı diyorsunuz. Yani şikayet olmaz ise sorun yok, öyle anlıyorum.
Cevap için tekrar teşekkürler.